Τρίτη 10 Ιουλίου 2012

Βάπτιση με θέμα την λινάτσα και αρκουδάκια!

Σήμερα θα σας δείξω άλλο ένα σετ βάπτισης με λινάτσα και αρκουδάκια με γαλάζιες αποχρώσεις εδώ, αλλά το ίδιο θα μπορούσε να γίνει και με ροζ χρώματα για την πριγκήπισσά σας!




Η κούτα των βαπτιστικών, ξύλινο μπαούλο.


Η λαμπάδα με έναν φιόγκο από λινάτσα και δυο
ζευγάρια αρκουδάκια να κρέμονται σε άνισα μήκη.





Το κουτάκι για τα μαρτυρικά


Το πουγκί για το λαδοσέτ


Τα λαμπαδάκια για την κολυμπήθρα


Το μπουκάλι για το λάδι

4 σχόλια:

  1. Πολυ ομορφα!Μου αρεσει οσυνδυασμος της λινατσας με το γαλαζιο χρωμα για το καλοκαιρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όπως πάντα εξαιρετικές δημιουργίες!!! Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχες!!! Τόσο γλυκά τα πραγματάκια σου, και η λινάτσα από τα αγαπημένα μου υλικά! Μπράβο!

    Υ.Γ. Πέρνα κι απ' το μπλογκ μου που έχω κ διαγωνισμό!... :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλώς σε βρήκα!!!Πολύ όμορφο αποτέλεσμα...δεν το περίμενα ότι θα έδειχνε τόσο όμορφη η λινάτσα!!! Θα την δοκιμάσω...μιας και θα γίνει νονά η κόρη μου σε λίγους μήνες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή