Πέμπτη 23 Αυγούστου 2012

Σκουλαρίκια κρίκοι

Χρόνια Πολλά σε όσες γιορτάζουν, σήμερα τα εννιάμερα της Παναγίας!

Σήμερα θα σας δεί κάποια σκουλαρίκια κρίκους
Χρησιμοποίησα χάντρες, κορδέλες και κορδώνια 
για να τα στολίσω, μα η έμπνευσή μου ήταν
το τραγούδι του Μάριου Φραγκούλη
 " Χρώματα πήρα και καμβά"

Χρώματα πήρα και καμβά
Για να σε ζωγραφίσω
Και με το χρώμα τ' ουρανού
άγγελο να σε ντύσω

Χρώματα πήρα και καμβά
Όνειρα μαγεμένα
Και μ' όλα τα άστρα αγκαλιά
Ζωγράφισα εσένα
Ζωγράφισα εσένα.
Κόκκινος ήλιος η καρδιά μου
Τ' αγέρι θα 'ναι θαλασσί
Πράσινη θάλασσα η ματιά μου
Και τ' όνειρό μου θα 'σαι συ

Τη νύχτα η μέρα θα κεντήσει
Με της αγάπης μου το φως 
Χιλιάδες άστρα να σκορπίσει
Με τη μορφή σου ο ουρανός ...





















Και μην ξεχνάτε αφήστε το σχόλειό σας στην ανάρτηση "Δωράκι 2" και δηλώνετε συμμετοχή στι Giveaway μου. Η κλήρωση με την 100ή ανάρτηση. Αυτή εδώ είναι η 92η.





9 σχόλια:

  1. Είναι όλα υπέροχα!!!Με πολύ ωραίους συνδυασμούς χρωμάτων και υλικών!!!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφοι οι κρίκοι σου,δροσεροί και παιχνιδιάρικοι.Καλό μεσημέρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μου αρέσουν πάρα πολύ οι συνδυασμοί χρωμάτων!Πολύ καλοκαιρινοί και χαρούμενοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωραίοι και στο πνεύμα του καλοκαιριού!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλώς σε βρήκα!! Οι κρίκοι σου είναι τέλειοι! Μου αρέσουν πολύ οι συνδυασμοί των χρωμάτων που έχεις κάνει!
    Θα τα λέμε συχνά πιστεύω!
    Καλό σου απόγευμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφοι όλοι κρίκοι σου! Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Lindos os seus trabalhos!!
    Parabéns pelo seu talento!!
    Já sou sua seguidora, obrigada por me seguir também!
    Bjs e um lindo fim de semana
    Dulcineia

    ΑπάντησηΔιαγραφή