Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2012

Βραβειάκι ...για 100!!!!


Δεν έχω κλείσει χρόνο που δειλά δειλά αποφάσισα να αποκτήσω και εγώ ένα σπιτάκι  στην blogογειτονιά. Σαν ήρθα, είδα ότι η γειτονιά είναι μεγάλη πολλά τα σπίτια της και καθημερινά στήνονται καινούρια. Σπίτια με ενοίκους που τα ενδιαφέροντά μας  ήταν κοινά. σπίτια πανέμορφα στημένα που με βοήθησαν να στήσω και το δικό μου, που μου έδωσαν ιδέες, με έκαναν καλύτερη.

Αγχώθηκα και όχι λίγο γιατί κατάλαβα ότι πολλοί από αυτούς, ήταν ήδη φίλοι.
Θα με δεχόντουσαν  και μένα άραγε στην παρέα τους;
Θα έκανα φίλους;
Θα με επισκέπτονταν;
Θα μου κάνουν την κριτική τους όπως οι φίλοι συνήθως;
Γρήγορα οι φόβοι μου ξεπεράστηκαν.
Κάποιοι blogoγείτονες σύντομα μου ανοίξατε τις πόρτες των σπιτιών σας και μου χαρίσατε απλόχερα την φιλία σας, μου κάνατε την κριτική σας, ανταλλάξαμε απόψεις.
Σιγά -σιγά οι λίγοι έγιναν πολλοί.
Έτσι φθάσατε του 100. Ελπίζω στους περισσότερους γιατί αυτό θα σημαίνει ότι όντως ...αξίζει κάτι το σπιτάκι μου.
Σε όλους αυτούς λοιπόν χαρίζω ένα βραβειάκι για να τους πω ένα ευχαριστώ για την φιλία τους.
Όχι δεν θα βάλω ερωτήσεις να απαντήσετε, το μόνο που έχετε να κάνετε φίλοι μου είναι να περάσετε να το πάρετε. και εσείς μετά να το χαρίσετε σε κάποια αγαπημένα σας blog.
Αν θέλετε αφήνετε ένα μήνυμα, έτσι για να δω πόσοι το πήραν.






Και τώρα για τον 100ό  φίλο ή φίλη και το blog του, funky monkey Χειροποίητες Δημιουργίες, έχω να του χαρίσω το επόμενο δωράκι. Ένα ζευγάρι σκουλαρίκια με κοραλί και τυρκουάζ χάντρες
Το μόνο που χρειάζεται να κάνει είναι να μου στείλει ένα e-mail για να μου γνωστοποιήσει τα στοιχεία του και την διεύθυνσή του έτσι ώστε να γίνει η αποστολή του δώρου..




Καλό βράδυ και καλή εβδομάδα σε όλους!



8 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ευχομαι και με πολλους ακόμα αναγνώστες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το παίρνω με χαρά και σου εύχομαι να μας χιλιάσεις κι ακόμα παραπάνω!!! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλησπέρα
    πάντα όμορφες στιγμές να σας γεμίζει η όμορφη μπλογκογειτονιά μας
    να τους χιλιάσεις τυς αναγνώστες σου
    όμορφο το εικονάκι , πολύ γλυκιά η κίνηση σου
    πολύ γλυκιά και συγκινητική η ανάρτηση και τα λόγια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν το πιστεύωωωωωωω!!! Χίλια ευχαριστώ, Gina μου, ειλικρινά δεν το περίμενα και είμαι πολύ χαρούμενη! Είναι τιμή μου και που με σκέφτηκες και που θα έχω ένα κομμάτι από σένα... τα πανέμορφα σκουλαρικάκια σου! Να είσαι καλά και να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σου! Ευχαριστώ πολύ και για το βραβειάκι σου, το οποίο είναι και το πρώτο μου!

    Θα σου στείλω mail. Πολλά φιλάκια και ευχαριστώ για όλα και κυρίως για την αποδοχή και τη φιλία σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σε ευχαριστούμε πολύ για το βραβειάκι, εύχομαι να μας χιλιάσεις! Πολύ όμορφη κίνηση το δωράκι, να το χαίρεται!! Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θα το πάρω κι εγώ!Να χιλιάσεις τους αναγνώστες σου!Έλα να με βρεις!Έχω Giveaway!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή