Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2012

Οι δικοί μου κουμπαράδες

Επιτέλους βρήκα χρόνο να φτιάξω και εγώ τους κουμπαράδες μου για την Δράση των Ελληνίδων Blogger και έτσι αύριο φεύγουν για τον προορισμό τους. Εύχομαι καλή επιτυχία στην δράση αυτή και μακάρι να πουληθούν όλοι

Ξεκινάω λοιπόν να σας παρουσιάσω τις  κατασκευές μου από κουτιά γάλατος εβαπορέ, σοκολάτας και τσαγιού.

Μια οικογένεια κουμπαράδων αποφάσισε να λάβει μέρος και αυτή στο bazzar!

Πρώτος- πρώτος φιγουράρει ο Κύριος Κουμπαράς   κουστούμι και μία ανθοδέσμη για την κυρία του!



Ακολουθεί η Κυρία Κουμπαρά με μεταξωτό φόρεμα σε ροζ αποχρώσεις.



.....και τα κουμπαράκια!!!!
Ο γυιος με όνειρο να γίνει καπετάνιος όταν μεγαλώσει...



και η κόρη με ροζ καρώ φόρεμα και λουλούδι στα ...μαλλιά!


Ο επόμενος κουμπαράς, είναι ο κουμπαράς πεταλούδα!




Ο ρομαντικός κουμπαράς με λινάτσα και δαντέλα




Ο κήπος με τα μανιτάρια...




Ο κουμπαράς ανθοδέσμη, ο τελευταίος της παρέας.





8 σχόλια:

  1. Πω πω... όνειρο είναι όλοι τους!! Και η οικογένεια κουμπαράδων και οι επόμενοι, είναι όλοι κουκλίστικοι! Μπράβο! Καλό δρόμο να έχουν μέχρι τη Θεσσαλονίκη και να πουληθούν όλοι εύχομαι (με τέτοιες ομορφιές πρέπει οπωσδήποτε να πάρουμε το Γκίνες!!!) Πολλά φιλιά, καλό βράδυ και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπραβο, πολυ ομορφοι και ειδικα ο ρομαντικος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όλοι είναι υπέροχοι, αλλά τον τελευταίο τον ξεχώρισα λίγο περισσότερο.
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κουκλίστικοι που είναι!!!!Φανταστικοί οι κουμπαράδες σου!!!
    Μπράβο σου καλή μου!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφοι οι κουμπαράδες σου!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ομορφοι,χαρούμενοι και πρωτότυποι οι κουμπαράδες σου!!!Μπράβο Τζίνα μου!!!!φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μας τους έκρυβες για να τους δείξεις μαζεμένους ε;; Ένας κι ένας οι κουμπαράδες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΣΗΜΕΡΑ ΠΗΡΑ ΤΟΥΣ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΣΟΥ!!!
    ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΠΩΣ ΜΟΥ ΞΕΦΥΓΑΝ ΑΥΤΟΙ, ΑΦΟΥ ΒΛΕΠΩ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΣΟΥ!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ!!!!
    ΘΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΩ ΣΕ ΛΙΓΟ ΣΤΗ ΣΥΛΛΟΓΗ ΜΑΣ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή