Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2013

Δώρα, βραβεία και άλλα!!!

 Μία ανάρτηση λίγο απ΄ όλα η σημερινή αφού περιλαμβάνει αρκετά πράγματα!

Κατ΄αρχήν η μικρή μου Μαλού δεν αρκέστηκε να καμαρώνει δίπλα στο χριστουγεννιάτικο δέντρο μας από θαλασσόξυλα αλλά ήθελε το δικό της δεντράκι!
Έτσι αφενός μεν  για να της κάνω το χατήρι αφετέρου για να σας δείξω ότι δεν χρειάζονται απαραίτητα πολλά θαλασσόξυλα, έφτιαξα ένα μικρούλι - μικρούλι δεντράκι  που το ύψος του δεν ξεπερνά τα πενήντα εκατοστά και για το οποίο χρησιμοποίησα περίπου 20 ξύλα.
Δέστε πως καμαρώνει  η Μαλού!


Βέβαια πρώτα το επεξεργάστηκε, το μύρισε και μετά...
 αποφάσισε ότι της αρέσει!



Στη συνέχεια ένα βραβείο, με χριστουγεννιάτικη διάθεση που μου χάρισαν δύο καλές μπλογκόφιλες, η Καίτη με το μπλογκ  http://katemusicbox.blogspot.gr/2013/12/blog-post_11.html#comment-form  και η Έλλη με το μπλογκ   http://funkymonkey-handmadecreations.blogspot.gr



Όμως όπως συνηθίζεται έχει και κάποιες ερωτησούλες που πρέπει να απαντηθούν!
  1. Η πιο όμορφη Χριστουγεννιάτικη ανάμνηση
Η χαρά που ένοιωσα όταν μικρή γύρω στα εννέα, συναντηθήκαμε τυχαία με την νονά μου και με έβαλε στο πρώτο μαγαζί  που βρήκαμε και μου ψώνισε ρούχα παπούτσια αλλά και παιχνίδια! Ήταν το πρώτο αλλά και το μοναδικό δώρο από την νονά μου αν και την έβλεπα αρκετές φορές μέσα στη χρονιά!
     2    Αγαπημένο ξένο Χριστουγεννιάτικο τραγούδι  
    SANTA CLAUS IS COMING TO TOWN
     3  Αγαπημένο ελληνικό Χριστουγεννιάτικο τραγούδι                                                                          O μικρός Τυμπανιστής
     4. Το δώρο που θα ήθελα για τα φετινά Χριστούγεννα
Πειράζει που θέλω πολλά; Θέλω αγάπη, θέλω ειρήνη, θέλω ηρεμία, Θέλω υγεία, θέλω ενδιαφέρον, θέλω χαμόγελα στα χείλη όλων!
Τέλος πρέπει να το χαρίσω και εγώ σε κάποια blog, αλλά μια και εγώ καθυστέρησα να κάνω την ανάρτηση ήδη το έχουν πάρει πολλές φίλες οπότε το χαρίζω σε όποια της αρέσει!

Σειρά έχουν τα δώρα! Θα σας τα αναφέρω με την σειρά που τα παρέλαβα!
1ο δώρο από την φίλη Μαριλένα και το μπλογκ   http://marilenaspotofart.wordpress.com/category/giveaway/  που κέρδισα στο giveaway της και το οποίο αρκετά καθυστερημένα (και ζητώ συγνώμη γι΄ αυτό) σας δείχνω! ένα θαυμάσιο καδράκι με ιδιαίτερη τεχνική!


2ο δώρο ένας Αγιοβασιλιάτικος μποναμάς!

Η καλή φίλη Έλλη ήταν ο μυστικός μου Άγιος Βασίλης που μου χάρισε όχι ένα αλλά τρία δώρα μαζί συνοδευόμενα από μεγάλη χαρά και έκπληξη αφού τα είχα λίγο μπερδέψει με την μυστική ανταλλαγή και από αλλού περίμενα το δωράκι!
Η Έλλη λοιπόν ήταν ο δικός μου μυστικός Άη Βασίλης για την Χριστουγεννιάτικη μυστική ανταλλαγή δώρων,  της αγαπημένης φίλης Μαριλένας :
http://marilenaspotofart.wordpress.com/2013/11/13/secret-santas-swap-2013-mistiki-antallagi-dwrwn




Τέλος θα ήθελα να σας δείξω την δική μου συμμετοχή για το Δελφινάκι μας και τις χριστουγεννιάτικες κάρτες του,(http://delfinaki-sunset.blogspot.gr/2013/10/11113-251213.html?showComment=1380987285621#c1324412503315563707)  που είναι τι άλλο..... μία κάρτα με θαλασσόξυλα!




19 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ! Η ΜΑΛΟΥ ΚΛΕΒΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ!!!! ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ! ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΑΚΙ ΣΟΥ! ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ! ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Gina πολύ όμορφα τα δεντράκια σου με τα θαλασσόξυλα επίσης και κάρτα σου! Να χαίρεσαι το βραβειάκι σου και τα δωράκια σου! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Τέτα μου
    Και το μικρό δεντράκι είναι το ίδιο εντυπωσιακό με το μεγάλο.
    Να χαρείς τα δωράκια σου, είναι πολύ όμορφα.
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΤΖΙΝΑ ΜΟΥ!!!!
    ΣΕ ΠΟΙΑ ΑΚΤΗ ΜΑΖΕΥΕΙΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΘΑΛΑΣΣΟΞΥΛΑ;
    ΤΙ ΤΥΧΕΡΗ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ!!!!
    ΤΟ ΔΕΝΤΡΑΚΙ ΤΗΣ ΜΑΛΟΥ, ΕΓΙΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ!!!!!
    ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπου βρεθώ μαζεύω! Και σε ακτές κοντά στην Χαλκίδα αλλά κυρίως σε ακτές προς το Αιγαίο τέλος χειμώνα ή αρχές άνοιξης αλλά και μετά από καταιγίδες που έχουν κατεβάσει νερό τα ρέματα!

      Διαγραφή
  5. Εξαιρετικό και το μικρότερο δεντράκι. Απορία.........τα κολλάς μεταξύ τους ή τα καρφώνεις;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα! Λοιπόν ανοίγω στην μέση τρύπα για το μικρό με μικρό τρυπανάκι και μετά το πέρασα σε ντίζα από αυτές των κουρτινών ρόμαν. Στο μεγάλο με 10ρι τρυπάνι και τα πέρασα σε 8άρα μπετόβεργα(λόγω του ότι δεν είναι λεία). Και στα δύο κάθε δυο τρία έβαζα λίγο θερμοσιλικόνη για καλύτερη σταθεροποίηση. Ελπίζω να σε βοήθησα! Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  6. Δεν δείχνω το δεντράκι στη Μάγια μου γιατί θα ζηλέψει και θα θέλει κι αυτή....χαχα!!!!Φοβερό!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα Τέτα μου!! Το δεντράκι της Μαλού είναι καταπληκτικό!!! Το λατρεύει, είναι ολοφάνερο!!! Χαχαχα!!! Μπράβο σου!!
    Είναι υπέροχα τα δωράκια της Ελλης!! Να τα χαρείς όλα κοπέλα μου!!
    Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για την συμμετοχή σου στην ανταλλαγή μας!!
    Καλή βδομάδα να χεις!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ho! Ho! Ho!
    Καλησπέρα, Τέτα μου! Το δεντράκι της Μαλού είναι τέλειο!! Σ΄ευχαριστούμε που μοιράστηκες μαζί μας την παιδική ανάμνησή σου...
    Να χαρείς τα δωράκια σου, σου εύχομαι μέσα από την καρδιά μου "Καλές Γιορτές"!
    Your Secret Santa... ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τέλειο και το δενδράκι της Μαλού. Καλές γιορτές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπέροχα όλα!Και το δεντράκι σας, και το βραβειάκι σας και το δωράκι σας!!Πάντα τέτοια!!Καλή εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι υπέροχο δεντράκι!!!Θα αρχίσω να μαζεύω θαλασσόξυλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφο το λιλιπούτειο δεντράκι σου όπως και τα δώρα που δέχτηκες από φίλες μπλόγκερ.
    Είναι όμορφο να μοιράζεσαι δώρα με φίλες που δεν έχεις δει ποτέ αλλά είναι σαν να τις γνωρίζεις απο παλιά.
    Καλό σου βράδυ
    Να είσαι καλά να δημιουργείς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. καλή εβδομάδα Τζινα μου...τι να πρωτοθαυμάσω/σχολιάσω....απόλαυσα την ανάρτηση σου....το δεντράκι τηςΜαλού σου ειναι πολύ όμορφο και η ίδια το καμαρώνει...συγχαρητήρια για το βραβείο...ωραίες οι απαν΄τησεις σου...μου αρεσε η ανάμνηση σου και εύχομαι οι ευχε΄ς σου να πραγματοποιηθούν... να χαρείς τα όμορφα δώρα από τις δυο φίλες , ειναι πολύ όμορφα όλα... και τέλος , ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή στο διαγωνισμό μου και την όμορφη κάρτα σου...μου αρεσε πολύ που την έκανες με τα αγαπημένα σου θαλλασόξυλα...ταιριάζουν και με δελφινάκι αφού η θάλασσα ειναι το σπιτάκι του :) καλή επιτυχία στο διαγωνισμό μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Απ' όλα είχε η ανάρτηση σου !!!
    Υπέροχα όλα!
    Μπράβο στην Έλλη για τα δώρα της!
    να τα χαρείς όλα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Υπέροχο το δεντράκι όπως και η Μαλού!!!!!!!!
    Να χαρείς τα όμορφα δωράκια της Ελλης μας!
    Καλές γιορτές Τέτα μου!!!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή