Κυριακή 18 Ιανουαρίου 2015

"Oπου είναι η καρδιά σου, εκεί είναι ο θησαυρός σου"

 Πανινοχωριό!
Μια φορα κι έναν καιρό σε ένα όμορφο χωριό,  ήταν ένας κόσμος φτιαγμένος με σπίτια γεμάτα με αγάπη και όνειρα , φυτεμένος στην καλύτερη γωνιά του ουρανού.


Τα σπίτια είχαν πάνινες μαλακές στέγες  αντί για κεραμίδια, για ν’ ανεβαίνουν τα βράδια οι άνθρωποι να τραγουδάνε τα όνειρά τους στ’ αστέρια ελπίζοντας με το τραγούδι αυτό κάποιο από τα αστέρια να πραγματοποιήσει κάποιο από τα όνειρά τους!


Στις μικρές γειτονιές του οι φωνές των παιδιών ακουγόντουσαν από το ξημέρωμα μέχρι και το σούρουπο , όταν  οι  μεγάλοι  γύριζαν από τα περιβόλια τους που καλλιεργούσαν μεγάλες κατακόκκινες ντομάτες και γλυκά μυρωδάτα κόκκινα κεράσια! Ήταν τόσο κόκκινα που τα παιδιά έτρεχαν και έπαιρναν χούφτες από τα καλάθια  για να τα χαρίσουν στα αστέρια του ουρανού τους!



Κάποτε πέρασε ένας σοφός γέρος από το χωριό και ένα παιδί  του έδωσε μια κατακόκκινη ντομάτα και μια χούφτα κεράσια σαν τον είδε να ξαποσταίνει στην βρύση του χωριού.
- Πάρτα του είπε και δεν πειράζει αν δεν χαρίσω απόψε το κόκκινο χρώμα τους στα αστέρια!
- Γιατί χαρίζεις κόκκινο στα αστέρια; τον ρώτησε ο σοφός γέρος.
-Γιατί θέλω να του πω τα όνειρά μου και μου βρουν τον δικό μου θησαυρό!
- Ο θησαυρός του καθένα από εμάς όμως είναι στην καρδιά του!
- Όπου είναι η καρδιά σου, Εκεί είναι και ο Θησαυρός σου
 - Η καρδιά μου είναι ταραγμένη, είπε το αγόρι.



-Αυτό είναι καλό. Η καρδιά σου είναι ζωντανή.

-Η καρδιά μου με προδίδει, είπε το αγόρι.Δε Θέλει να συνεχίσω.

-Είναι φυσικό να φοβάσαι ν’ανταλλάξεις μ’ένα Όνειρο όσα έχεις καταφέρει μέχρι τώρα.

-Γιατί πρέπει ν’ακούω την καρδιά μου;


-Γιατί ποτέ δε θα καταφέρεις να την κάνεις να βουβαθεί. Ακόμη κι αν προσποιηθείς ότι δεν ακούς τι σου λέει,αυτή θα είναι μέσα στο στήθος σου,επαναλαμβάνοντας πάντα αυτό που σκέφτεται για τη Ζωή και τον κόσμο.

-Κι αν με προδώσει;

-Αν γνωρίζεις καλά την καρδιά σου,δε θα σε αιφνιδιάσει ποτέ.Γιατί θα γνωρίζεις τα όνειρα και τις επιθυμίες σου και θα ξέρεις πώς ν’αντιδράσεις.Κανείς δεν μπορεί ν’αγνοήσει την καρδιά του.Επομένως,είναι καλύτερα ν’ακούς τι σου λέει.


“Μπορεί να διαμαρτύρομαι μερικές φορές”,έλεγε η καρδιά του,“επειδή είμαι μια καρδιά ανθρώπου και οι καρδιές των ανθρώπων είναι έτσι.Φοβούνται να πραγματοποιήσουν τα μεγαλύτερα τους όνειρα επειδή νομίζουν ότι δεν το αξίζουν ή ότι δεν θα τα καταφέρουν.Εμείς οι καρδιές πεθαίνουμε από το φόβο μόνο και μόνο που σκεφτόμαστε “θησαυρούς” που θα μπορούσαν να είχαν ανακαλυφθεί και όμως έμειναν για πάντα θαμμένοι στην άμμο.”


-Η καρδιά μου φοβάται τον πόνο, είπε το αγόρι.

-Πες της ότι ο φόβος του πόνου είναι χειρότερος και από τον ίδιο τον πόνο.Και ότι καμία καρδιά δεν υπέφερε όταν ξεκίνησε να αναζητήσει τα Όνειρα της,γιατί κάθε στιγμή αναζήτησης είναι μια στιγμή συνάντησης με την Αιωνιότητα.

 .
Η ιστορία αυτή είναι μία διασκευή από το κείμενο του Paulo Coelho

24 σχόλια:

  1. Αγαπητή μου φίλη, οι δημιουργίες σου είναι πάντα υπέροχες! Ιδιαίτερες και παραμυθένιες! Μονο που τη φράση <>την είχε πει ο Χριστός.... Ο Πάολο Κοέλο απλά χρησιμοποιεί Λόγια του Χριστού για να φτιάχνει δικές του ιστορίες στα βιβλια του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη μου σε ευχαριστώ για την ενημέρωση. Δεν το γνώριζα! Το βρήκα σε κείμενο το Κοέλο και γι΄ αυτό τον λόγο ανέφερα ως βιβλιογραφία τον συγκεκριμένο για να μην κατηγορηθώ αλλά αυτό που φοβόμουν δεν το γλύτωσα!!!!! Καλημέρα1

      Διαγραφή
    2. Καλημέρα Τέτα μου!! Δεν το είπα για να δε κατηγορήσω, απλά το ανέφερα για να γνωρίζεις ποιος πραγματικά το είπε.. Ούτε με τον Πάολο Κοέλο έχω πρόβλημα ως συγραφέα εχω διαβάσει κι εγώ βιβλία του τα περισσότερα μπορώ να πω. Όμως στα πιο πολλά χρησιμοποιεί γεγονότα και φράσρος απο την Παλαιά και Καινή Διαθήκη για να φτιάχνει φανταστικες ιστορίες. Δεν είναι κακό να μιλήσει με τα λόγια του Χριστού ομως πρέπει να το αναφέρει επειδή μπορεί κάποιος να μην τα γνωρίζει και έτσι να δημιουργήσει μία εικόνα για τον Πάολο Κοέλο ιδανική χωρίς να ξέρει πραγματικά ποιος έχει πει τα λόγια εκείνα! Άσχετα με αυτό πάντα οταν λαμβάνω ενα μήνυμα σου ξέρω οτι θα δω μια εξαιρετική δουλειά!! Συγγνώμη αν σε στεναχώρησα το είπα απλά για να ξέρεις σε ποιον πραγματικά ανήκουν αυτά τα λόγια. Σε φιλώ!

      Διαγραφή
    3. Ειλικρινά Ειρήνη μου δεν το εξέλαβα ως κατηγορία απλώς εξέφρασα το άγχος μου όταν γράφω κάτι για μην λογιστεί ως αντιγραφή! Φιλάκια.

      Διαγραφή
  2. Τη φράση Οπου βρίσκεται ο θυσαυρος σας εκεί είναι και η καρδιά σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Vraiment adorables ces suspensions !!!!
    Bises et bon dimanche !
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχες δημιουργίες!!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. θέλω και εγώ ένα σπιτάκι σε αυτό το πανινοχωριό!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχα όλα Τέτα μου! Λατρεύω τα mobile!
    Τα φιλιά μου :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το πάνινο χωριουδάκι σου υπέροχο και το κείμενο πολύ διδακτικό. Καλή εβδομάδα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πολύ όμορφα και όμορφα χρώματα ..
    καλη εβδομαδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ ωραία τα πάνινα σπιτάκια σου, Τέτα!!
    Κλαή εβδομάδα να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πανεμορφα σπιτακια!
    Καλό ξημέρωμα και μια ακόμα καλύτερη εβδομάδα
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. παρα πολυ όμορφα σπιτάκια!!!!!καλη εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πανέμορφα τα σπιτάκια σου !!!! Τα λάτρεψα !!!
    Καλή εβδομάδα !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πανέμορφα τα σπιτάκια σου και η ιστορία που τα έδεσες ακόμα πιο ωραία.
    Πόσο σωστή είναι αυτή η φράση.
    Πολλά φιλιά την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. υπεροχα ολα!καλημερα και καλη εβδομαδα να εχουμε φιλη μου! φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πανέμορφο το πανινοχωριό δεμένο με τούτη την όμορφη ιστορία.
    Φιλάκια και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Υπέροχο το κατακόκκινο χωριουδάκι,υπέροχα και τα λόγια....Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Υ Π Έ Ρ Ο Χ Α !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΆ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανάρτηση και δημιουργίες χώθηκαν στην καρδιά μου !!!!! Τα λάτρεψα Φιλάκια πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. πολύ όμορφη ιστορια με εικόνες.. άψογες!! θαυμάσια Gina Teta μου!! παντα δημιουργική να΄σαι...
    καλό βραδυ, τα λέμε... !

    ΑπάντησηΔιαγραφή